اخبار

افتتاح سایت آکلین، ویژه استخدام و برون سپاری خدمات آکواریوم

افتتاح سایت خدمات آکواریومی آکلین

 

افتتاح سایت آکلین، ویژه استخدام و برون سپاری خدمات آکواریوم

 

به اطلاع تمامی علاقه مندان آکواریوم و تراریوم می رساند سایت تخصصی بازار کار آکواریوم برای اولین بار در ایران با نام تجاری آکلین افتتاح شد . آکلین ( aqlean ) مخفف کلمات aquarium clean یعنی نظافت و نگهداری آکواریوم می باشد .

سایت آکلین در اصل در زمینه برون سپاری کلیه خدمات راه اندازی ، سرویس و نگهداری آکواریوم و تراریوم فعالیت خود را استارت زده است . این سایت ارزشمند طی سالها تحقیق و بررسی با مدیریت مهندس شفیع پور مدیر مسئول سایت قدرتمند نسیم یاس ساخته و افتتاح شده است .

در سایت آکلین سعی شده به بازار کارهای خدماتی آکواریوم و تراریوم رونق ، کیفیت و نظم ویژه ای بخشیده شود و همانطور که نسیم یاس اولین فروشگاه آکواریومی ایران توانست به ارتقاء کیفیت عرضه کالا در ایران کمک به سزایی نماید ، امید است سایت آکلین هم که برای اولین بار در ایران استارت خورده است بتواند گره گشای بخش خدمات آکواریومی ایران و ارتقاء دهنده این بخش باشد.

 

این سایت در دو بخش مهم فعالیت دارد :

 

بخش اول استخدام نیروی کار :

اگر جزو علاقه مندان کار در بخش آکواریوم بوده باشید و یا قبلا قدر و منزلت تخصص شما را نمی دانستند یا به هر دلیل نمی توانستید برای کار به مغازه داران این صنف مراجعه کنید حالا وقتشه به سایت آکلین سر بزنید و سریع ثبت نام کنید .

اگر دوست دارید یک کار پاره وقت دایمی در شهر خودتون داشته باشید به اکلین سر بزنید

اگر در زمینه راه اندازی آکواریوم تخصص دارید

اگر می توانید سرویس و خدمات نگهداری آکواریوم انجام دهید

اگر می توانید آکواریوم خوب بسازید

اگر متخصص مشاوره و راه اندازی هستید

اگر کاره پاره وقت اونم در زمینه مورد علاقه ات رو می خواهی

اگر دوست داری تو همون شهر خودت کار کنی

به آکلین سر بزنید

 

کافیه به سایت مراجعه کنی و تخصص یا توانایی هایی که داری رو در پروفایلت کامل کنی و منتظر باشی تا کارفرما پروژه و درخواست جدیدی برای راه اندازی یا ساخت یا نظافت یا سرویس و … ثبت کنه و تو روش پیشنهاد بدی و مذاکره کنی و بعد از توافق دو طرف کار استارت بخوره و تو به پولت برسی . هر چه صداقت و درستی در کارت داشته باشی و کار رو بهتر انجم بدی بیشتر امتیاز میگیری و پروفایلت پر میشه از نظرات مثبت کارفرماها و بعد از یه مدت همه دوست دار در شهر خودت فقط به تو کار بسپارن . فقط کافیه صبور باشی .

 

 

بخش دوم ارائه پروژه انجام کار :

اگر در منزل و شرکت خودت آکواریوم و تراریوم داری و وقت رسیدگی به اونو نداری یا اگه تازه می خواهی راه اندازی کنی و تجربه و اطلاعات کافی نداری یا از دست افراد نا بلد و بی تجربه خسته شدی حتما به سایت آکلین سر بزن .

اگر دنبال نیروی متخصصی

اگر می خواهی قبل از استارت کار نیروی کارت از یه مرجع معتبر انتخاب شده باشه

اگه می خواهی تجربه آزاد کار رو قبل از سپردن کار بهش بدونی

اگه دوست داری قبل از انتخاب نیروی کار حسابی باهاش مذاکره کنی

اگر می خواهی خیالت بابت پولی که می پردازی راحت باشه

اگه می خواهی فقط از آکواریوم و تراریومت لذت ببری

پس حتما به آکلین سر بزن

 

کافیه پروژه خودتو با قیمت پیشنهادی در آکلین ثبت کنی و بعد منتظر بمونی آزادکاران سایت بیان و روی پروژه پیشنهاد بدن و تو از بین اونها بهترینشونو انتخاب کنی . پس همین امروز برو در آکلین ثبت نام کن و دیگه فقط لذت ببر

 

 

آدرس سایت آکلین

aqlean.com

دیدگاهتان را بنویسید