فعالیت های نسیم یاس

حضور رئیس بازرگانی جی بی ال آلمان در ایران

بازدید مدیر بازرگانی جی بی ال از مجموعه نسیم یاس

همانطور که همه علاقه مندان آکواریوم می‌دانند شرکت جی بی ال آلمان یکی از شرکت‌های بزرگ و مطرح دنیا می‌‎باشد. این شرکت با تنوع بی‌نظیر خوراک و تجهیزات آکواریوم و حوضچه‌های کوی توانسته از رقیبان خود پیشی بگیرد. محصولات این شرکت از طرفداران بسیار زیادی در ایران برخوردار می باشد. نسیم یاس به عنوان بزرگترین مجموعه توزیع محصولات این شرکت، مورد توجه دستندرکاران داخلی و خارجی آن قرار گرفته. و توانسته چراغ روشنی از وضعیت پیشرفت صنعت نگهداری و پرورش آبزیان ایران در دنیا باشد. در ادامه توضیحاتی از حضور رئیس بازرگانی جی بی ال در نسیم یاس ارائه خواهیم کرد.

حضور رئیس بازرگانی جی بی ال در نسیم یاس

بنا به درخواست شرکت جی بی ال و هماهنگی ریاست محترم نمایندگی رسمی این شرکت در ایران ( جناب آقای صائمی ) ،  آقای رودولف ( ruelle rodolphe ) رئیس بخش بازرگانی آن شرکت ، آبان ماه سال جاری ( ۱۳۹۵ ) برای بازدید از بازار رو به پیشرفت صنعت آبزیان وارد ایران شدند و از نزدیک با چالش ها و افق آینده ایران آشنا گردیدند .

در این حین مجموعه فروشگاهی نسیم یاس به مدیریت جناب شفیع پور با برخورداری از بیش از ۱۱۰ برند در صنعت آبزیان و ۶۰ برند در زمینه سایر پت های خانگی به عنوان بزرگترین و پربازدیدترین سایت آکوا پت ایران مورد توجه مسئولین شرکت جی بی ال قرار داشته و این امر ضمن خرسندی مسئولین داخلی و خارجی آن شرکت ، برگ زرینی از فعالیت تخصصی و حرفه ای در ایران را نمایان گر بوده است .

مطمئنا بازدید جناب ردولف از نسیم یاس نوید برگ تازه‌ای از فعالیت‌های هر دو مجموعه را در پیش خواهد داشت. به یاری خداوند و همت مسئولین کمپانی جی بی ال و مدیریت محترم نمایندگی  آن در ایران جناب آقای صائمی برای پیشرفت و گسترش عرضه محصولات آن تلاش بیشتری صورت خواهد گرفت. به گونه ای که عرضه کالاهای متنوع این شرکت در ایران مستمرتر انجام پذیرد .

در آخر لازم است بگوییم:

“خداوند را سپاسگذار و شکرگذاریم که توانسته‌ایم با ارائه خدمات متمایز و حرفه‌ای مورد توجه تولیدکنندگان خارج از ایران هم قرار بگیریم. امیدواریم بتوانیم به یمن ارتباط صمیمی با واردکنندگان و تولیدکنندگان عزیز، موجب ارتقا صنعت آکواریوم و حیوانات خانگی ایران شویم.”

دیدگاهتان را بنویسید