فعالیت های نسیم یاس

حضور در نمایشگاه دام کوچک سال ۱۳۹۶

حضور نسیم یاس در پنجمین نمایشگاه دام کوچک سال 1396

پنجمین نمایشگاه دام کوچک و حیوانات خانگی در سال ۱۳۹۶ برگزار گردید. 

به حول و قوه الهی تخصصی‌ترین و تنها نمایشگاه مهم در صنعت دام کوچک ایران از ۱۱ الی ۱۴ مهرماه برگزارگردید. این نمایشگاه هر ساله در بازه زمانی مشخصی، در محل سالن نمایشگاه های هتل المپیک تهران اجرا می شود. پنچمین دوره این نمایشگاه نیز به همین ترتیب اجرا شد. فروشگاه نسیم یاس نیز افتخار حضور فعال در این نمایشگاه را داشت.

حضور نسیم یاس در نمایشگاه دام کوچک موجب دستاوردهای مهمی برای این مجموعه شد. علاوه بر این امکان ارتباط مستقیم با بسیاری از مشتریان عزیزمان را نیز فراهم نمود.

بسیار خرسند هستیم که خیل زیادی از شما عزیزان را در نمایشگاه دام کوچک از نزدیک مشاهده نمودیم. این باعث افتخار ماست که مشتریان فهیم و محترمی چون شما پشتیبان و همراه ما هستند.

با حمایت شما عزیزان نسیم یاس در نمایشگاه دام کوچک ۱۳۹۶ به عنوان تخصصی ترین مجموعه فروش آنلاین در زمینه تمامی ملزومات آکواریومی و سایر پت های خانگی شناخته شد. امیدواریم همچنان بتوانیم با تنوع محصولات و خدمات خود بهترین باشیم و برای بهترین ها خدمات ارائه نماییم.

با آرزوی به روزی ، سلامتی ، ثروتمندی و موفقیت روز افرزون همه شما عزیزان

می توانید تعدادی از تصاویر غرفه نسیم یاس در این نمایشگاه را در پست حضور نسیم یاس در نمایشگاه دام کوچک ۹۶ مشاهده فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید