اخبار

پیام نوروزی مدیریت نسیم یاس

سال نو مبارک | آکواریوم نسیم یاس

پیام نوروزی مدیریت نسیم یاس

سالی نو آمد و بهاری سبز

و این بهانه ای شد تا آکوا نسیم یاس فرارسیدن نوروز و بهار طبیعت را به شما عزیزان تبریک گفته و سالی سرشار از مهر و عاطفه , محبت و دوستی , عشق و صمیمت , کامیابی و موفقیت ، طراوت و شادابی ، ثروت و معنویت را در سایه سار لطف و عنایت خداوند یکتا و ایزد منان برایتان مسئلت نماید .

یک سال در کنار شما بودیم و این‌دلخوشی ما برای تداوم دوستی و دلگرمی‌مان برای خدمتی ماندگار خواهدبود. امیدواریم در سال‌جدید با ارائه‌محصولات بهتر و جدید و امکانات در خور شما بتوانیم گامی مؤثر در ارتقای کیفی خدمات و رضایت شما سروران برداریم. مارا از راهنمایی ها و نظرات دلسوزانه خود بی‌بهره مگذارید و دوباره شعار خود را تکرار می کنیم:

ما پله‌های پیشرفت و تعالی را از اعتماد خوب مشتری طی می‌کنیم. پس رضایت و خشنودی شما هدف, تلاش و آرزوی ماست . ”

 

پیام نوروزی مهندس شفیع پور مدیریت نسیم یاس

 

صمیمانه از تمام همکاران مستقیم که در مجموعه نسیم یاس تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر دارند همچون واحد برنامه نویس ، طراحی ، برنامه ریزی ، حسابداری ، فروش ، پشتیبانی و … سپاسگذاری می نمایم . همچنین از تمام همکاران غیر مستقیم مجموعه همچون حمل و نقل ، واحد مبادلات و ارسال کالا ، سرمایه گذاران ، تأمین کنندگان کالا ، تولید کنندگان کالا و .. صمیمانه سپاسگذاری کرده و از خداوند منان سرافرازی و موفقیت همگی آنان را مسئلت دارم.

مهمترین خبری که می توانم در شروع سال جدید به تمام عزیزان و همراهانم در نسیم یاس بدهم (( آغاز فروش اقساطی )) می باشد که به لطف خداوند فروش اقساطی کالا تا سقف ۱۲ ماه و بدون ضامن در برنامه فروش سال ۹۹ قرار گرفت.

 

 

با سپاس
مدیریت فروشگاه نسیم یاس
مهندس علیرضا شفیع پور
بهار ۱۳۹۹

1 دیدگاه در “پیام نوروزی مدیریت نسیم یاس

دیدگاهتان را بنویسید