جذب سرمایه در بخش نسیم پی پرداخت وام خرید به کاربران

 

 

نسیم یاس در نظر دارد در راستای تسهیل خرید کاربران خود سیستم نسیم پی ( پرداخت اعتباری ) را فعال نماید ، لذا برای گسترش بهتر و سریع تر و پاسخگویی به تعداد بیشتری از درخواست ها نیاز به سرمایه گذار مناسب در این بخش دارد .

در این روش نیازی به پرداخت سرمایه مستقیم به نسیم یاس نبوده و صرفا کاربران متقاضی اعتبار به سرمایه گذار معرفی و مبلغ در خواستی صرفا بر مبنای نیاز وی به ایشان اعتبار داده شده و معادل آن به حساب نسیم یاس واریز می شود . با این روش کاربر ماهانه مبلغ اقساط خود را به اضافه سود آن به حساب سرمایه گذار واریز نموده و تسویه طی چند ماه انجام خواهد شد.

در این بین نسیم یاس هیچگونه سودی از این تراکنش و اعتبار نیاز نداشته و هدف ما صرفا افزایش قدرت خرید و تعداد فروش کالاهایمان می باشد

مزایای استفاده از سرویس اعتباری

نسیم پی یه راه حل جدید پرداخت است که به کاربران این امکان را می‌دهد محصولی که لازم دارند را بدون نیاز به ضامن تنها با یک فقره چک صیادی ، در یک فرایند خیلی ساده الان بخرند و هزینه‌اش را بعدا پرداخت کنند.

 

چگونه برای مشارکت در بخش نسیم پی در خواست بدهم ؟

چنانچه سرمایه لازم برای ورود به این بخش را دارید ( حداقل سرمایه یک میلیاد تومان ) در خواست خود را با عنوان سرمایه گذاری در نسیم پی در چت سایت اعلام کنید تا کارشناسان ما برای عقد قرار داد با شما تماس بگیرند

مطمئنا از سرمایه گذاری در این بخش جذاب لذت خواهید برد